12 de juny del 2011

Creació del portfoli L20


En aquest portfoli he tractat de reflexionar sobre els meus aprenentatges en cada tasca, i en general, com ha anat la meua evolució al llarg d’aquest quadrimestre.
Pense que en aquesta assignatura es podrien plantejar els continguts de moltes maneres diferents i encara que en un principi l’opció escollida per Jordi ens va semblar extranya, a hores d’ara pense que és una opció molt enriquidora, la qual permet que cadascú avance al seu ritme.
Voldria destacar que encara que hem aprés moltes coses, i la utilització de diverses eines digitals, encara que això no implica que no haja de continuar aprenent i mostrant interés i curiositat pel món de les noves tecnologies.
Per altra banda reconec que preferiria que l’assignatura fora anual, ja que conte molta càrrega i crec que no he disposat del temps necessari per a gaudir com m’hauria agradat d’aquesta experiència. No sols m’ha passat a L20, pense que en altres matèries també m’ha passat, donat que en primer em vaig canviar de carrera i tinc un poc d’embolic d’assignatures. Tot i aixó pense que m’he esforçat molt per a dur endavant les diferents activitats intentant obtenir els millors resultats possibles.
Realment estic contenta de les reflexions que he realitzat en aquestes línies, ja que em semblava una mica difícil reflexionar sobre tot allò que ha suposat L20 per a mi. He intentat reflexar totes les competències que he desenvolupat, encara que potser em deixaré en l’aire alguns aspectes, perque quant aprens no aprens una cosa concreta un aprenentatge implica avanços molt generals i de vegades no ens adonem d’alguns aspectes.
Gràcies per obrir-nos les portes al món de les noves tecnologies, i per oferir-nos tan gran quantitat de recursos útils per a la vida diaria i en concret per a la nostra tasca docent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada